Середа, 24.04.2024, 12:51 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Головна » 2011 » Квітень » 20 » З якими проблемами стикаються лозівські підприємці коли закривають свою підприємницьку діяльності.
13:34
З якими проблемами стикаються лозівські підприємці коли закривають свою підприємницьку діяльності.
Звернення, 
яке ми підготували на ім'я начальника Лозівської ОДПІ
  

 Я, ххххххххххх, згідно із ст. 47 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 15.05.2003 року № 755-IV, за власним рішенням, звернулася до Державного реєстратора із заява про припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця, та сплатила 17 грн. за публікацію оголошення у спеціальному виданні — «Бюлетень державної реєстрації». 

Державним реєстратором, до Єдиного державного реєстру, вноситься запис про рішення щодо припинення підприємцем підприємницької діяльності та передається органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України повідомлення про внесення такого запису. Після подання заяви Податкова інспекція упродовж місяця перевіряє повноту сплати податків і зборів. На підставі цього видається акт перевірки та довідка про відсутність заборгованості.

Через два дні, після мого звернення до Державного реєстратора, я звернулася до Лозівської ОДПІ, до кабінету №10, в якому написала заяву про закриття підприємницької діяльності та здала її інспектору. Разом із заявою інспектор вилучив у мене довідку за формою 4 ОПП, яку одразу ж при мені і перечеркнула, пояснивши, що таким чином анулюється ця довідка.

У кабінеті №20, інспектором, мені було видано обхідний лист і роз'яснено, що я повинна зібрати підписи всіх інспекторів, які вказані у листі.

 Здійснюючи обхід вказаних кабінетів, у кабінеті № 47, інспектор вилучила мій обхідний лист і повідомила мені, що підпис вона не поставить поки я не надам їй накладні за 2008 рік, на підтвердження суми, яку я вказала у декларації за 2008 рік.

Мені було роз'яснено, що ненадання накладних потягне за собою накладання на мене штрафу.

З приводу вимог, які було висунуто мені, мушу повідомити наступне. Вимоги інспектора суперечать п.14. Порядок обчислення і сплати податку, п.п.14.2. Інструкції «Про оподаткування доходів фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю» (Наказ Головної державної податкової інспекції України від 21 квітня 1993 року N 12), яку було розроблено згідно з Декретом КМУ "Про прибутковий податок з громадян" ( далі Декрет ) за яким здійснюють свою діяльність підприємці за фіксованим податком. Інструкція діє і зараз, бо діє Розділ IV Декрету.

  • п.п. 14.2 - У разі сплати фіксованого податку платник такого податку звільняється від ведення обов'язкового обліку доходів і витрат.

Також, відповідно до Додатку 7 цієї Інструкції "Фізична особа - платник податку не є юридичною особою і платником податку на прибуток, не має обов'язку вести бухгалтерській облік"

Відповідно до того, що ст.1 З У «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено поняття первинного документу – це «документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення» та п.1 ст.9 цього ж Закону вказано, що:

  •  Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.

Таким чином у зв’язку з тим, що фізичні особи – підприємці, що сплачують фіксований податок не ведуть бухгалтерського обліку то ніяких первинних документів бухгалтерського обліку вони не зобов'язані зберігати.

На підставі вищевикладеного, прошу Вас надати мені письмову відповідь з приводу законності дій інспектора, який відмовив мені у підписанні обхідного листа, та вказати, яким нормативним актом передбачено, що, при припиненні підприємницької діяльності фізична особа — підприємець зобов'язана надати до Лозівської ОДПІ накладні на товар, який було реалізовано у 2008 році.


Переглядів: 902 | Додав: lpp | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: